31 oktober 2011

Retro memory

Op de blog van Sew much Ado kwam ik een ontzettend leuk vilten memory spel tegen. En tsja...als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan moet daar ook iets mee gedaan worden. Gelukkig had ik nog heel wat restjes vilt over van de tafeltent en dus kon ik al snel aan de slag. Met dank aan het bijgeleverde template voor de cijfers was dit project appeltje-eitje.







Ik noem het 'retromemory' omdat het mij direct deed denken aan wijd uitlopende pijpen, hippies en retro-behangetjes. Heerlijk! Nou ja, goed, uhm...een hartstikke leuk memo-spel dus, waarmee je uren speelplezier kunt hebben, waarmee je kinderen de kleuren, de getallen, enkele vormen en zelfs de letters (bijvoorbeeld die van hun naam) kunnen leren. Voordeel is dat het retromemory niet zo makkelijk wordt opgegeten of kapotgescheurd ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten