23 november 2011

Zwangerschapsmassage Breda

De laatste tijd heb ik niet stilgezeten. Ik ben begonnen met mijn opleiding verloskunde. Die erg interessant is, maar ook heel veel tijd van mij vraagt.

In juli heb ik ook de opleiding zwangerschapsmassage gevolgd. Ik heb een geweldige, speciale zwangerschapsmassagetafel aangeschaft, waarop een zwangere vrouw ook heerlijk comfortabel op haar buik kan liggen als zij dat wil. Voor een zwangerschapsmassage kom ik aan huis, zodat je heerlijk in je eigen omgeving kunt nagenieten van de massage (en dus niet meer door de kou naar huis hoeft). Kijk voor meer informatie eens op Care and Carry

Een zwangerschapsmassage kan worden uitgevoerd vanaf 14 weken zwangerschap. Er zijn verschillende massagehoudingen mogelijk:
- zittend aan een tafel
- liggend op je zij op een massagetafel, waarbij je lichaam daar waar nodig extra wordt  ondersteund door kussens
- liggend op je buik op onze speciale zwangerschapsmassagetafel. Hierin zitten speciale uitsparingen voor je buik en borsten. Je buik wordt hierbij ondersteund door een speciale sling. Veel zwangere vrouwen vinden het heerlijk om weer even op hun buik te kunnen liggen!

Voor meer informatie: kijk op de site van Care and Carry. Ik bied zwangerschapsmassage aan in de (wijde) omgeving van Breda.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten