4 mei 2011

Poppendraagdoek/ Poppen Mei Tai

Oudste Zoon ziet mij natuurlijk vaak zijn broertje dragen. De ene keer op mijn buik, dan weer op mijn rug. Nu eens in een draagdoek, dan eens in de Manduca of in een van de ItsieBitsie Mei Tai's.

Blijkbaar heb ik hem aangestoken met het 'draagvirus', want meneer had het opeens bedacht dat hij ook zijn broertje wilde dragen. Dat lijkt mij dan weer net niet zo'n goed idee, aangezien Jongste Zoon maar net een kilo of 4 minder weegt dan Oudste Zoon ;-p Maar Oudste Zoon stond erop dat ik een drager voor hem zou maken, want 'ikke wille net als mama, ikke wille ook rugzak baby dragen'. Tsja, wat heb je daar nog tegen in te brengen he?!

En dus werden de bakken met stof weer tevoorschijn getoverd. Vond ik een restje canvas dat precies groot genoeg zou zijn en zocht Oudste Zoon een stofje uit dat naar zijn zin was. Het werd een stoer stofje met allerlei graafmachines en bulldozers er op. De naaimachine werd in gereedheid gebracht, Oudste Zoon vond andere bezigheden zodat ik aan de slag kon en na een kleine 2 uur was de poppen Mei Tai een feit.

Het eerste slachtoffer was Teigetje, die zich gewillig de rest van de avond op Oudste Zoons' rug liet dragen. Overigens zit Teigetje bij deze knooppoging niet helemaal goed in de Mei Tai, maar het is Oudste Zoon vergeven, want het is nog best lastig om goed te knopen, met zo'n zacht kontje. Voor een eerste keer is het dus helemaal niet slecht ;-)




p.s. Ook de poppen Mei Tai's zijn vanaf heden verkrijgbaar, waarbij u natuurlijk weer zelf kunt aangeven in welke kleurtjes en motiefjes u de poppendoek graag wilt hebben. Voor meer informatie: itsiebitsiedesign@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten