29 mei 2011

Oprolkeukentje

Mijn swapmaatje bij de LenteSWAP had op haar verlanglijstje een keukentje staan voor haar zoontje. 'Een keukentje?' dacht ik. 'Maar dat red ik toch nooit en uhmm....dat kan ik toch niet naaien?'. Ik had het idee eigenlijk al opgegeven toen ik tijdens mijn internetzoektocht naar een leuk ander cadeautje toevallig op het to-do lijstje van mijn swapmaatje stuitte. Daar stond nl. een 'oprolkeukentje' op. 'Goh, maar dat is wel leuk! En wat handig ook voor op vakantie etc.' Ik vond een foto van een oprolkeukentje op internet en ging aan de slag. Met onderstaand keukentje als resultaat. Hopelijk heeft het zoontje van mijn swapmaatje er veel plezier van! Ik ga er in ieder geval ook nog eentje maken voor mijn keukenliefhebbende Oudste Zoon.

Het oprolkeukentje, uitgerold:


Het oprolkeukentje, opgerold:




Het oprolkeukentje, in gebruik:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten