8 augustus 2011

Shirts 'pimpen'

Het is af en toe alsof ik ze pokon te eten geef, die jongens van mij. Dat groeit en groeit maar, het is als onkruid gewoon! Voor de resterende weken van de 'zomer' (durf ik het aan dit snertweer zomer te noemen?) konden mijn mannen dus nog wel wat nieuwe shirts gebruiken. Maar goed, in de meeste winkels is het zomerspul al aardig uitverkocht en eerlijk is eerlijk; ik ben nogal kieskeurig en vind dat de winkels binnen mijn budget maar weinig echt leuke dingen verkopen voor peuter- en dreumesjongetjes.

Dus ging ik op zoek naar een alternatief. En dat vond ik in 'Flockfolie'. Ook wel bekend als strijkvelours. Erg makkelijk om te gebruiken en je kunt er hele leuke dingen mee maken. Voor Oudste Zoon kocht ik wat effen shirtjes en voor Jongste Zoon duikelde ik in het kader van recycling een paar nauwelijks gebruikte shirts op uit de doos met oude kleren van Oudste Zoon. Ik zocht wat leuke figuurtjes op internet, tekende wat ideetjes uit en overdroeg deze op de flockfolie. Even goed strijken et voila, de mannen kunnen er weer even tegenaan!

Een pick-up truck (of een Rolls Royce, het is maar net vanaf welke kant je kijkt ;) ) en een eekhoorn voor Oudste Zoon

Een schattig vosje en een appeltje voor Jongste Zoon:


Alle 4 de shirts samen:


1 opmerking:

  1. ik moet het ook nog gaan proberen. Iedereen heeft er zulke leuke resultaten mee. Ik heb het spul al klaar liggen. Nu nog de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen