12 maart 2011

Oud shirt in een nieuw jasje


Jongste Zoon heeft een hele stapel effen shirtjes in zijn kast liggen. Niks mis mee natuurlijk, maar wel een beetje saai. Daarom besloot ik om enkele shirtjes in een nieuw jasje te steken. Appliceren met een randje om de applicatie kende ik inmiddels al. Dat geeft (indien juist en geconcentreerd uitgevoerd) een mooi resultaat.

Maar omdat deze manier van appliceren nogal een tijd- (en garen)rovend klusje is,  ging ik op zoek naar iets anders. Dat vond ik op Mme ZsaZsa's blog. En zij heeft het dan weer van Etsy

Bij deze manier van appliceren komt de aplicatie niet op het kledingstuk te liggen, maar eigenlijk meer erachter. Volgen jullie me nog?

Hoe dan ook, het resultaat is volgens mij wel weer aardig gelukt en Jongste Zoon is een neushoorn rijker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten