8 maart 2011

Prinsessenjurkje



Ok, voor mijn jongens is dit jurkje misschien niet echt geschikt, maar als jongensmama is het toch wel eens leuk om iets ontzettens zoets, schattig, meisjesachtigs te maken. Gewoon, omdat het kan. Gewoon, omdat het leuk is om te doen. Gewoon, om weg te geven aan je nichtje dat er waarschijnlijk heel erg leuk uit zal zien in dit jurkje.
Ik vond dit patroontje in de 'knutselhoek' op een internetsite waar ik regelmatig te vinden ben. Hier kwam de ene na de andere geweldige creatie voorbij en toen werd ik zo enthousiast, dat ik de stoute schoenen aantrok en het patroontje toch maar bestelde. Ik heb tenslotte wel heel veel vriendinnetjes met dochtertjes voor wie ik ook zo'n jurkje zou kunnen maken.

Dit is het resultaat en Oudste Zoon heeft het jurkje zelfs al heel even aangehad. Gewoon, om te proberen en om te kijken of het zijn nichtje ook zou passen. En omdat hij nu eenmaal graag alles aantrekt wat zijn mama op de naaimachine maakt  ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten