26 februari 2011

Leuk voor tussendoor

Soms, heel soms.....deze momenten zijn zeldzaam wanneer je eenmaal kinderen hebt.....maar soms.... heb je wat tijd over. Gewoon een half uurtje, of een uurtje waarop je lekker iets voor jezelf kunt doen. Een momentje waarin je ervoor kunt kiezen om lekker met een boek op de bank te gaan zitten, om even met de voetjes omhoog te gaan, om even helemaal niets te doen.

Ik kan dat dus niet he, niets doen.

En dus komt er op zo'n moment, wanneer ik mij net op de bank heb geinstalleerd, met dat goede boek, de grote mok heerlijk geurende thee, klaar om even helemaal weg te dromen, altijd een kriebel naar boven drijven. Hij begint in mijn buik en kruipt door mijn hele lichaam. Net zo lang totdat ik echt niet meer stil kan zitten en gewoon achter mijn naaimachine moet kruipen.

Tijdens een van deze momenten kwam ik op het idee om te gaan zeefdrukken. Maar helaas, mijn speciaal achterover gedrukte kopieerpapierwikkel bleek de enige in zijn soort te zijn die niet aan een stof blijft plakken wanneer je hem er bovenop strijkt. Mijn zeefdrukpoging strandde dus al vrij snel.

Gelukkig had ik wel enkele kwasten in huis en dus werden de shirts alsnog versierd. Voor Oudste Zoon werd er een helikopter op het shirt geschilderd en voor Jongste Zoon kwam er een alien op het shirt gevlogen.

Ziehier: het resultaat!






de helikopter is tijdelijk gevlogen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten